Ny blogg

Hej.
Har lite problem med bloggen får inte till så den blir snygg. Men ja, det kommer ficksa sig.
Alla problem jag har kommer skrivas här. Elr, iallafall dom mesta.
Jag är en anunym (<- stava) bloggare och kommer inte berätta vem jag är men kommer typ säga smått och gott om mig.
Tipsa gärna om bloggen. Kanske har du samma bekymmer som jag? och inte har nån anning om vad du ska göra? Kommentera! Jag kanske kan hjälpa? Det vet vi inte om du inte skriver.
Alla tror dom vet allt om mig, men dom vet inget.
Precis så ovanför oroar jag mig. Vad säger min bästa vän om mig när jag inte är med? Det är jätte jobbigt.
Tårar blir mer än leenden.
Tårarna blir mer än leenden.
Jag vill ha en kille jag kan prata med allt om. inte bara tjejer. Jag vill ha en kille som bryr sig om mig för den jag är.
Jag vill ha en kille som håller om mig när jag gråter. Får mig att skratta.
Men jag förtjänar inget utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0